به یاد عشق

فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

به یاد عشق

امروز خیلی بیاد عشقم بودم

دلم بدجوری واسش تنگ شده بود به آخرین باری که دیدمش فکر میکردم هم لبخند رو لبم میومد هم بغض میکردم

به خودم میگفتم واقعا دیگه رفته،اونهمه عشق و علاقه چی شد؟ حتی یه لحظه هم یاد من نمیوفته

نگو اون لحظه به آیدیم پی ام داده و به یادم بوده

از اول آشناییمون همین طور بود هر وقت بهش فک میکردم یا ناراحت بودم همیشه حسم رو میفهمید یا من حس اونو میفهمیدم

احساسمون منتقل میشد واسم خیلی جالبه نمیدونم بقیه عاشقا هم اینو تجربه کردن یا نه؟ 

اما حس خوبیه با اینکه اون رفته هنوز این حس منتقل میشه

عشقم درسته که تو نبودی پیشم رفتی با یکی دیگه

اما من بیادت رفتم جاده خاطره ها  

جزیره ناشناخته

من تویه جاده آزادم

دیگه کسی رو آزار نمیده فریادم...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شاید یک دوست...
ساعت23:41---11 اسفند 1392
بخدا گفتم: بیا جهان را قسمت کنیم...آسمون واسه من ابراش مال تو../دریا مال من موجش مال تو.../ماه مال من خورشید مال تو...



خدا خندید...!!! گفت: تو بندگی کن همه دنیا مال تو...من هم مال تو!
پاسخ:ممنون


نیلوفر
ساعت0:28---2 اسفند 1392
ای کاش نرفته بود....

ای کاش میفهمیدن دل سپردن ساده نیست.

اما عزیزم!

اینرو بدون که تاوان هیچ چیز به اندازه دل شکستن نیست.

انشالله سر فرصت میام واست تعریف میکنم...

بدون خدا اگه ازت گرفتش بهترشو بهت میده...

خیر بنده هاشو میخواد
پاسخ:سلام عزیزم ایشالا، منتظرتم آره خب ولی اگه کسی دیگه رو نخوای چی؟


saeed&mahshad
ساعت9:22---1 اسفند 1392
slm sahar khanum,in hesi k shoma migin vaghe eie,chon mano mahshadam 100 bar tajrobash kardim,y ghodratie k khoda be ashegha mide.... ama kheili narahat shodam vaghti in matlabo khundam akhe chera sorosh rafte ba yki dg,shoma motmaeniin? hamishe vasatun doa mikonam
پاسخ:salam . are barha vase khodam pish omade in hes ama jalebe ba inke rafte dg bazam in hes hast.are motmaenam ke ezdevaj karde.ama hanoozam kheli dosesh daram jasho hishki nemitoone jasho to ghalbam begire.manam vase shoma doa mikonam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, ساعت 23:25 توسط سروش،سحر